»Kot največji javni kulturni zavod v Sloveniji, z bogato umetniško dejavnostjo, smo še posebej ponosni, da je bila naša stavba vključena v program energetske prenove javnih kulturnih objektov.«
»Po ustalitvi v argentinski prestolnici, kjer se ji je uspelo prebiti na vrh in si ustvariti zavidljivo kariero radijske in filmske zvezde, naposled spozna polkovnika Juana Peróna.«
»Presegli so vse zastavljene cilje, dvignili umetniške standarde, predstave so bile razprodane, številni gledalci so prihajali tudi iz tujine, veliko smo imeli tudi gostovanj. Gledališče res živi.«
»Podobno kot v Verdijevih operah gre tudi pri Tosci za klasično dramaturgijo treh glavnih oseb – tragični ljubezenski par in 'moteči' bar(it)on, le da tradicionalni tipi vlog niso enakovredno realistično in psihološko prikazani.«
»Ko sem si leto pred našo premiero, kar je bilo tudi leto dni, preden sem prevzel vodenje ansambla, ogledal izvirno postavitev v Veroni, sem si rekel, da te predstave ne smemo dati na repertoar; iz preprostega razloga, ker občinstvo ne bo želelo videti česa drugega. In nisem se zmotil.«
»Grk Zorba je predvsem 'predstava za dušo'. Večinoma sem plesala v klasičnih baletih, to pa je predstava, kjer ti ni treba paziti na vsak prst, da je na svojem mestu, vsak pogled ter si lahko daš malo več svobode in se bolj sprostiš. Glasba je čudovita, te kar povede in res vsi zelo uživamo.«
»In tisto, kar boleče odzvanja, je njegovo neskončno vztrajanje, natančno zaznavanje stvarnosti na nivoju objektivnosti in materialnost jezika, ki spiralno zapeljuje bralca. Vsa ta banalna stvarnost ljudi in predmetov se razrašča v brutalno zahtevo po gledanju, sledenju in poslušanju.«
»Vid se ne sprehaja le po mestu, temveč tudi po lastni notranjosti, notranjosti, kjer čas teče drugače, kjer so ulice, ki jih pozna ali jih je nekoč poznal, tuje, neprepoznavne, saj je mesto navsezadnje vedno tudi prostor individualne percepcije in pomena, ki ga gradimo v odnosu posameznik-družba-čas.«
»Uprizoritev Prometej: ena lepa apokalipsa lahko beremo kot zgodbo o poslednjem dnevu v življenju izgubljenega narcisoidnega mladega človeka, ki se (mogoče povsem slučajno) vrača v mesto, v katerem je odrasel.«
»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«